Apa Emotional Drive Anda ?

2 Emotional Drive dominan saya adalah:

1. Peningkatan ( Growth )

Saya jenis sentiasa mahukan peningkatan dalam kehidupan.Orang cerdik pandai kata hari ini lebih baik dari semalam. Bukan hanya dalam kerjaya sahaja malahan dalam kehidupan itu sendiri. Sebab tu, saya suka membaca buku dan majalah, masuk seminar dan sewaktu dengannya.

Sebab saya percaya satu prinsip ni ‘ ilmu pengetahuan adalah potensi kepada kuasa.’ Bila ia dipraktikkan dalam kehidupan ia akan ‘berfungsi’ dan akan membantu untuk mencapai peningkatan dalam kehidupan saya.

2. Sumbangan ( Contribution )

Bila berlaku peningkatan dalam hidup kita, satu tahap kita ingin menyumbang balik kepada masyarakat dengan apa yang kita ada. Saya membangunkan KlinikMotivasi.com bukan bertujuan untuk buat duit walaupun pasaran dalam bidang pembangunan diri ada.

Saya buat lebih kepada rasa puas hati kepada diri sendiri sahaja dan saya ada degree dalam bidang Social Sciences iaitu berkaitan kajian berkenaan masyarakat. Walaubagaimanapun saya tahu selesaikan masalah orang ramai itu bagus dan selesaikan masalah orang ramai yang sanggup untuk bayar itu lagi bagus.. 🙂

The following two tabs change content below.
Hisyam Den adalah seorang penulis dan usahawan online. Beliau suka berkongsi ilmu yang bermanfaat kepada orang ramai melalui platform yang beliau ada terutama tentang ilmu bisnes dan kehidupan.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *