Mitos Affiliate – Tidak boleh buat duit dengan niche tertentu kononnya tepu.

Di dalam perniagaan tiada istilah tepu. Jika anda ada idea, akan ada sahaja ruang untuk anda bekerja dan mengaut keuntungan. Untuk menceburi niche yang besar seperti kuruskan badan, cinta, make money online dan keluarga, anda perlu berani mencuba dan bersaing. Memandangkan niche – niche ini mempunyai pasaran yang luas, persaingannya agak hebat.

Mitos ini datangnya dari mereka yang takut hendak bersaing. Padahal jika anda bersaing, anda tetap akan dapat hasilnya walaupun sedikit. Dalam lumba lari 100 m, ada lapan orang akan berlari dalam satu pusingan. Perbezaan orang terakhir dan pertama adalah orang yang pertama akan sampai dahulu, manakala orang yang terakhir akan sampai lewat tetapi pada akhirnya orang yang terakhir tetap akan sampai pada garisan penamat.

Jadi, anda jangan takut untuk mencuba dan bersaing dalam pasaran perniagaan yang kononnya tepu. Jika anda mencuba pasti ada hasilnya. Untuk jadi orang yang pertama sampai ke garisan penamat, anda perlu berusaha keras dan kejayaan tidak datang dalam sekelip mata, anda perlu bersabar.

 

The following two tabs change content below.
Hisyam Den adalah seorang penulis dan usahawan online. Beliau suka berkongsi ilmu yang bermanfaat kepada orang ramai melalui platform yang beliau ada terutama tentang ilmu bisnes dan kehidupan.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *